21 wrz 2013

grzyby!

Hello!
Dzisiejszy dzień był niezwykle wyczerpujący. Pobudka o 4 rano, a potem szybkie szykowanie się na grzyby spowodowały, że teraz padam z nóg. Przeszliśmy łącznie chyba 20 kilometrów! Weszliśmy w głąb lasu. Oczywiście nie zabrakło przygód. Zgubiliśmy się w tak dużym lesie, ale na szczęście udało nam się dotrzeć do głównej drogi. Wbrew pozorom nazbieraliśmy masę grzybów. Hmm, a podobno miało nie być ich wcale ;).

przy okazji wzięłam aparat! miałam okazję fotografować pierwszy raz grzyby:




7 komentarzy:

  1. Lubię zbierać grzyby, ale nie koniecznie je jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj byłam na grzybach i też nazbierałam ich mega dużo. Jeden był nawet gigantem ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzyby - nareszcie coś z mojej bajki. Wszędzie je widuję, prześladują mnie tak jak kosmici, to moi wrogowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :) ja kochałam jeździć na grzyby z babcią jak byłam mała :D

    lusiaa-lusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba trzeba wybrac się do lasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne grzyby, też muszę się wybrać do lasu..

    Tajemnica na jutro do kościoła na 8 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam grzyby! Ale z nimi trzeba ostrożnie i trzeba się znać zanim się jakiegoś zerwie i zabierze do domu :D

    Zapraszam na nowy post! A w nim relacja z Open'era ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz. Obserwuję
    Pozdrawiam! Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
za wszystkie pozytywne komentarze lub opinie dziękuję♥