5 lip 2013

city

Odkąd pamiętam zawsze chciałam zwiedzić Chiny. Wszystkie filmy, które stamtąd pochodzą robią na mnie ogromne wrażenie. Krajobrazy, architektura potrafią zachwycić niejedną osobę. Nie tylko to państwo chciałabym zobaczyć, na mojej liście znajduje się również: Malezja, Tajlandia, Korea i wiele, wiele innych :)

Chiny:
Hong Kong

-
Malezja:
Putrajaya

-
Tajlandia:
Bangkok♥

..i oczywiście nie może zabraknąć Skandynawii, a dokładniej Norwegii!

A wy gdzie chciałybyście w przyszłości polecieć?

9 komentarzy:

  1. Piękne miejsca, ja chciałabym odwiedzić Francję, Anglię i Koreę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te miejsa są cudowne, a szczególnie urzekło mnie ostatnie! *.* Ja bym chciała odwiedzić m.in Hiszpanię i Francję! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja to w ogóle chciałabym zwiedzić każdy zakątek swiata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak bym mogła to chciałabym zwiedzać i zwiedzać i zwiedzać. Wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym w przyszłości polecieć do USA albo do Australii :)
    Zostałaś nominowana do 'Liebster Blog Award', więcej informacji na moim blogu. Pozdrawiam :)
    opinions-dreams-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. tez chcialabym zwiedzic daleki wschod, ale na pewno nie chcialabym tam mieszkac :)
    moim marzeniem jest kiedys objechac cale Stany Zjednoczone - marne szanse na to, ze to marzenie sie spelni, ale coz, pomarzyc mozna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie, to chciałabym zwiedzić cały świat! ^^
    Jednak najbardziej:
    ♥ USA
    ♥ Japonia, Tajlandia, Korea płd.
    ♥ UK
    ♥ cała Skandynawia
    ♥ reszta Europy
    ♥ Australia

    Pozdrawiam!
    ~Aria

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie niezbyt oryginalnie ale zawsze marzyłam o Ameryce.:)
    W przyszłości pragnę zostać stewardessa więc mam nadzieje,że się uda.
    Bardzo spodobał mi się ten blog,dlatego obserwuje :D
    Zapraszam do mnie:
    http://meanss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oj dużo tego ale przede wszystkim LA i Japonia ;)

    OdpowiedzUsuń

spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
za wszystkie pozytywne komentarze lub opinie dziękuję♥