14 kwi 2013

do galerii

Hi!
Późnym popołudniem wybrałam się z mamą do Galerii Dominikańskiej. To był dość spontaniczny wypad. Obeszłyśmy sporo sklepów. Gdy wracałyśmy do domu to powoli się ściemniało. Zdążyłam nawet sfotografować zachód słońca;).

Wrocławski rynek

Jestem bardzo zadowolona z zakupów! Kupiłam dwie rzeczy, na które 'polowałam' od dawna. Mój humor poprawił się o 180 stopni. Postaram się je pokazać w następnym poście:). A teraz wracam do najmniej przyjemnych czynności, jaką jest nauka..

17 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcie :) chciałabym tam pojechać <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wrocław. Należy do mojej listy "do zwiedzenia". Czekam na posta z zakupami;*
    Pozdrawiam;*

    PS śliczne zdjęcie;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcie :) Obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. WROCŁAW<3 Wczoraj włąsnie wróciłam z tego pięknego miasta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak można zwiedzać sklepy? :D
    P.S. zapraszam na nowy wpis - jak krok po kroku zrobić swoją wymarzoną kokardkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę dziwnie to brzmi, że humor poprawił się o ileś stopni :D
    Ja chciałabym sfotografować poznański rynek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:56

    świetny blog i notka ;)
    ciekawie tutaj :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. piekne zdjęcie . :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog!
    We Wrocławiu byłam tylko raz bo mieszkam bardzo daleko ;/
    śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny widoczek :P

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten rynek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcie (:
    Natłok nauki jest przerażający :<

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym kiedyś odwiedzić Wrocław. :)

    szybciutko pokazuj zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeej, naprawdę piękny widok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcie, bardzo klimatyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny ,piękny Wrocław ! <3 Super że znalazłąś to co chiałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

spam oraz obraźliwe komentarze nie będą akceptowane.
za wszystkie pozytywne komentarze lub opinie dziękuję♥